gazduire mare

FIFA 17

Primele impresii + ultimele noutăți despre FIFA 17

FIFA 17 se anunță o capodoperă și va aduce schimbări majore, poate cele mai mari din ultimii ani în FIFA 17.

Va depăși FIFA 17 toate așteptările? Eu zic că da și asta după ce eu, Manuel Manzotti, am avut ocazia să testez noua serie.

Prolog

E sambata seara, orele 18:50, iar vremea e perfecta pentru o plimbare sau relaxare pe strazile din München. Am ajuns la timp desi imi faceam probleme ca voi intarzia si voi rata startul prezentarii FIFA 17, insa nu am coborat sub 200 km/h intr-un galop de peste 150 de km in goana spre München, norocul meu ca autostrazile in Germania catre München la ora aceea erau cam goale. Nu ma simteam deloc obosit dupa drum, ba dimpotriva, eram nerabdator sa inceapa prezentarea.
Cu cateva minute inainte de ora 19, erau doar cateva persoane care asteptau sa intre la ceea ce EA Sports a numit-o “Players First Tour”, o prezentare a jocului FIFA 17, varianta BETA, in mai multe orase din Germania cu un numar limitat de locuri, 65 mai exact. Locurile sau invitatiile au fost trase la sorti si ma pot considera foarte norocos avand in vedere ca s-au inscris mii de persoane la acest tur.

Totusi, cu 10 minute inainte de ora 19, erau destul de putine persoane care asteptau in liniste in fata cladirii. Un cameraman iese din cladirea unde avea loc prezentarea si incepe sa filmeze. Dintr-o data apar ca de nicaieri, zeci de persoane si brusc strada se aglomereaza. Majoritatea erau cu tricouri cu Bayern München, evident, iar nerabdarea plutea in aer. Angajatul EA Sports de la intrare, se uita la ceas si deschide usile. Era ora 19 fix si intr-un stil perfect nemtesc, usile se deschid la ora exacta si putem intra. Dupa o scurta verificare de nume si un tricou cu FIFA 17 primit cadou, sunt invitat sa urc la etajul 7. Ma urc in lift si devin din ce in ce mai nerabdator, mai ales ca eram printre primii care au intrat.
Se deschid usile si sunt intampinat de o frumoasa blonda care imi zambeste si imi ureaza “Bun venit” in germana. Pe moment, nu stiu unde sa fiu mai atent, la ea, sau la panourile imense cu Marco Reus din preajma. Schimb cateva cuvinte in germana si sunt invitat sa astept servindu-ma in acelasi timp la bar cu ceva de baut. O imensa plasma si vreo 20 de console xBox ONE conectate fiecare la cate un TV, umpleau sala care era inca goala. Minutele trec rapid si camera se umple usor cu cateva zeci de persoane care asteapta in liniste si intr-un mod foarte civilizat specific stilului nemtesc.
Un individ mai solid ne roaga sa fim atenti si ne ureaza din nou “Bun venit”, facand o scurta descriere a acestui tur FIFA 17 in toata Germania. Intre timp, un grup de fete deosebit de atragatoare isi fac aparitia printre noi, ajutand mai mult la organizare. Nu stiu daca sa fiu mai mult atent la ele sau la ce zice neamtul despre FIFA 17. Reprezentantul EA Sports ne arata cateva trailere pe care le-am mai vazut deja si bucuros mai “savurez” din peisajul feminin. Nu apuc insa sa ma bucur prea mult ca in fundal se aude un “Viel Spaß!” care in traducere inseamna “Distractie placuta!” si imi dau seama ca in sfarsit putem juca. Incepe nebunia!

Prima impresie!

Cu un usor regret ca nu ma pot bucura de 2 lucruri frumoase deodata, FIFA 17, respectiv fetele frumoase din sala, ma indrept spre o consola xBox ONE. Grafica din joc sau mai bine zis din meniu, mi se pare la prima vedere, neschimbata si navighez putin prin meniul sarac al versiunii BETA. Am de ales intre “Kick off” si “The Journey” si aleg in mod evident “Kick off”. Meniul se misca destul de greoi, chiar daca meniul jocului este 90% neschimbat, o usoara dezamagire pentru mine. Navighez printre echipe si am de ales intre Borussia Dortmund, Bayern München, Juventus Torino, PSG, Real Madrid, Manchester United, Manchester City, Liverpool, Chelsea si LA Galaxy. Aleg prima data Real Madrid, navighez putin printre setari, care sunt total neschimbate si ma opresc la “Team Management”. Renunt dupa ce observ ca meniul jocului se misca total “infect”, sacadeaza si pe alocuri lipsesc texturi sau chiar texte intregi. Prietenul cu care am venit, pentru ca uitasem sa va spun, fiecare putea sa invite la randul lui pe cineva, asta pentru a fi mai distractiv, jucand FIFA 17 in doi, isi alege Manchester United si dam sa intram in meci. Dezamagirea usoara continua cand observ foarte multe texturi lipsa sau total dezastruoase alternate cu parti unde grafica este usor imbunatatita. Gazonul pare mult mai real la prima vedere, exceptand cateva cadre mai de aproape unde arata execrabil, suporterii sunt mult mai bine realizati, iar fetele jucatorilor mult mai reale, aproape de PES sau la unii jucatori poate chiar peste. Imi dau seama ca este o versiune BETA livrata deja cu cateva saptamani in Germania inainte sa jucam noi si dam sa incepem.

Noul Gameplay, unul total schimbat!

Prima impresie pe care o ai cand vezi cateva trailere cu FIFA 17 sau chiar cateva secvente cu gameplay de la E3, este ca FIFA 17 e cam acelasi lucru ca FIFA 16, noua serie aducand prea putine schimbari. Ei bine, va inselati, va inselati chiar rau de tot!
E o senzatie total diferita cand pui mana pe gamepad si incerci sa controlezi jucatorii. Gameplay-ul este total schimbat, total diferit si prima impresie care o ai este ca nu poti controla jocul sau jucatorii. Pasele se duc total diferit, jucatorii alearga altfel, mult mai realist insa, iar jocul este mult mai lent. Imi dau seama ca EA Sports a adus in FIFA 17 una dintre cele mai mari schimbari din ultimii ani, gameplay-ul.
Intru in posesia mingii si incerc sa controlez jocul, respectiv sa pasez. Pasele se duc parca mult mai exacte, insa in acelasi timp intr-un mod mult mai realist, iar jucatorii se misca cu totul altfel, mai lent parca, insa foarte aproape de realitate. “Wow!”, imi zic in gand, “EA Sports chiar a schimbat ceva!” si continui sa joc. Pe minut ce trece sunt tot mai entuziasmat de joc si chiar daca gameplay-ul este total diferit, descopar la fiecare faza a joclului ceva nou. Fiecare moment, fiecare actiune, fiecare atingere de balon, poate fi influentata de “n” chestii in joc, iar fiecare faza arata altfel, complet diferit, foarte realist, departe de jocul liniar obisnuit din seriile de FIFA de pana acum. E uimitor cum reactioneaza jucatorii atunci cand primesc mingea spre exemplu, daca apesi prea repede pe un buton al gamepad-ului sau prea tarziu atunci cand un jucator preia mingea, acest lucru se simte in joc, jucatorul preluand gresit mingea sau in mai multi timpi, avand nevoie de o secunda, doua in plus pentru a stapani mingea, exact ca in realitate, WOW!.

Jucatorii alearga incredibil de real si e o placere sa sprintezi cu jucatori pe benzi, jucatori precum Cristiano Ronaldo. Desi gameplay-ul este mai lent, jucatorii de clasa fac diferenta, mai ales cei de viteza, insa sa nu va ganditi ca nu va puteti apara la faze de genul, dimpotriva. FIFA 17 are un nou sistem defensiv, mult mai bine gandit, iar jucatorii  defensivi se pozitioneaza mult mai bine inchizand spatiile de patrundere spre careu din lateral. Incerc sa centrez si sunt complet uimit de cum sar jucatorii la cap, atat de realist! Imi dau seama apoi la urmatoarele faze ca si sariturile la cap sunt influentate de cat de repede sau tarziu apesi pe buton, momentul ales, precum si puterea cu care apesi, toate au influenta foarte mare asupra jucatorului. Pare totul atat de realist!

Ce observ foarte repede, este ca sistemul de pase merge de minune, iar noua tehnologie implementata, “Active Intelligence System”, prezentata de Marco Reus, isi face de minune treaba. Poti crea o “tesatura” de pase in “n” moduri diferite, jucatorii venind la primirea pasei si demarcandu-se mult mai realist ca in celalalte serii FIFA.

Suturile sunt total diferite si aveti o aria mult mai larga asupra portii, un control complet de 180 de grade atunci cand trageti la poarta, fiecare sut aratand total diferit. Sunt impresionat de portari care se misca si apara incredibil de realist. Spre exemplu, mai toate suturile, mai ales cele plasate sau cele puternice, sunt respinse in mai multi timpi de portari, exact ca in realitate, existand rareori momente cand portarii prind mingea direct in brate, poate doar la suturile “telefonate”.
Sunt insa complet dezamagit de plasele portilor care arata “catastrofal”, pana si cele din PES aratand in bine. Nu imi dau seama de ce EA Sports are probleme la acest capitol, plasele portilor din FIFA, aratand mereu bine. Ca sa va faceti o idee, plasa portii arata aproape ca un cearceaf care acopera poarta, sunt extrem de groase si extrem de nerealiste si sper ca EA Sports sa schimbe acest lucru pana la lansarea jocului.

Observ de altfel foarte multe lipsuri cum ar fi, texturi lipsa sau elemente grafice cu o grafica “execrabila” ca sa nu mai vorbesc ca am izbucnit mai multi in ras la o faza cand arbitrul trasa o linie in fata zidului cu un spray, care de fapt nu exista. Imi dau seama totusi ca e o versiune BETA si mai sunt inca multe lucruri de schimbat. Nici nu imi dau seama cand jocul se termina si ii las si pe altii sa joace care asteptau la rand, pentru ca numarul consolelor din sala era mai mic decat numarul celor invitati.

Pauza

Surprins placut de noul gameplay din FIFA 17, ma indrept spre balcon unde am ocazia sa vad o superba panorama cu orasul München, mai ales ca eram prin zona centrala a orasului. Timpul pare prea scurt si nu stiam cum sa imi gestionez cele cateva ore ramase din acest tur FIFA 17 mai bine, cu o privire eram la telefon incercand sa va informez in mod “live” cu ce e nou prin joc, iar cu alta la “frumusetile locale” de pe acolo. Oftez usor vazand ca timpul trece foarte repede si mai am atat de multe lucruri de vazut sau de intrebat.


Ma intorc in sala si incep sa conversez cu un reprezentat EA Sports de acolo. Incerc sa-mi amintesc toate intrebarile legate de FIFA 17, insa la foarte multe dintre ele, cei de acolo, nu aveau voie sa raspunda, intrebari despre noul mod cariera, Ultimate Team sau alte moduri. Il trag insa de limba pe neamt si aflu ca modul cariera aduce schimbari inmportante in joc si ca Barcelona va fi licentiata in joc, in ciuda faptului ca cei de la Konami au incheiat un parteneriat “premium” cu clubul catalan. Daca japonezii au anuntat sigur ca stadionul catalan, Camp Nou, va fi exclusiv doar in PES, reprezentantul EA Sports banuia si el ca acest stadion nu va fi prezent in FIFA 17, insa clubul catalan, cu siguranta DA.

Il intreb unde este grafica aceea foto-realista care ne-a fost prezentata sau simulata cu ajutorul motoroului grafic Frostbite in FIFA 17, iar neamtul imi spune ca Frostbite are impact in aceasta serie FIFA, mai mult asupra noului mod “The Journey” si gameplay-ului si cam atat, grafica fiind imbunatatita, insa nu ceva “wow”. Din discutiile avute cu el, ajung la concluzia ca actuala generatie de console nu face fata motorului grafic Frostbite si ca va mai trebui sa asteptam cel putin un an, pana sa vedem o grafica foto-realista in FIFA si neamtul avea dreptate intr-adevar, mai ales ca jocul, chiar daca era o versiune BETA, se misca “infect”. 
Insa, atentie! In aceasta toamna sau mai degraba spus, la sfarsitul acestui an, atat Microsoft cat si Sony, se pregatesc sa lanseze varianta “slim” a consolelor next-gen actuale, o varianta care printre altele, este de doua ori mai puternica decat versiunile actuale, jocul FIFA 17, urmand sa se miste mult mai fluent pe aceste console. Imi dau seama printre altele, ca versiunea FIFA 17 pe PC va avea numeroase probleme, mai ales de optimizare, avand in vedere ca EA Sports inca are probleme cu implementarea noului motor de joc, Frostbite si avand in vedere ca EA Sports se concentreaza in primul rand asupra versiunii next-gen a consolelor, respectiv xBox ONE si PS4 si apoi PC.

Si daca va intrebati cand va avea seria FIFA acea super grafica realista, daca versiunea de acum are probleme majore cu actuala generatie de console, ei bine va pot spune ca in curand. Chiar daca la sfarsitul acestui an, atat Microsft cat si Sony vor lansa versiuni imbunatatite, de doua ori mai puternice, ale actualelor generatii de console, Microsoft a anuntat deja noua generatie de console, Project Scorpio, care se va lansa la sfarsitul anului viitor si care va fi de 4 ori mai puternica decat actualul xBox ONE. Practic Microsoft se pregateste sa lanseze intr-un an jumate, doua versiuni de console, xBox ONE S, o versiune slim si imbunatatita pentru actuala generatie de console si noul xBox Project Scorpio care va reprezenta viitoarea generatie de console, bazate pe grafica 4K.


Din ce am inteles, EA Sports asteapta acest moment, mai ales ca au o colaborare strans cu cei de la Microsoft, iar FIFA 18 va putea avea doua versiuni total diferite, exact ca ca FIFA 14, acum cativa ani, adica o versiune standard si una next-gen pentru consolele lansate in acea iarna. Acelasi lucru cred ca se va intampla si anul urmator, se va lansa o versiune standard pentru xBone ONE, ONE S, PS4, PS4 NEO si PC si o alta versiune Ultra-Gen, care se va lansa cateva luni mai tarziu, impreuna cu lansarea noii generatie de console xBox, Project Scorpio, adica in Decembrie 2017. Mai mult ca sigur ca in acea versiune, vom avea grafica foto-realista Frostbite, cu care am fost ademeniti acum cateva luni. In caz pesimist si daca lucrurile vor merge mai greu, noua grafica foto-realista isi va face simtita prezenta odata cu FIFA 19, insa atentie, mai mult ca sigur doar pe viitoarele generatii de console, Ultra-Gen.

Mai intreb reprezentantul EA Sports daca echipele din aceasta versiune BETA, vor aparea si ele in versiunea DEMO si imi raspunde ca mai mult ca sigur ca DA. Acum o sursa din Romania de la EA Sports imi spune ca Borussia Dortmund si Juventus Torino nu vor aparea in joc, in versiunea DEMO si personal imi e greu sa aleg varianta corecta mai ales ca cei din Germania imi spun ceva, iar cei din Romania altceva. Totusi, Marco Reus apare pe coperta FIFA 17 ca star global si este un jucator cheie care a ajutat la dezvoltarea unor elemente noi in noua serie FIFA si pare greu de crezut ca fix Borussia Dortmund nu va aparea in DEMO avand in vedere aceste circumstante. Si totusi, cei de la Juventus Torino au incheiat si ei de curand un contract de colaborare cu EA Sports pentru FIFA si imi vine din nou greu sa cred ca echipa italiana nu va aparea nici ea in DEMO, deci inclin sa dau dreptate reprezentantului EA Sports din Germania, vom vedea. O varianta DEMO, dupa spusele neamtului, ar fi asteptata intr-o varianta optimista la sfarsitul lunii August si intr-o varianta pesimista la mijlocul lunii Septembrie.

Uimirile legate de FIFA 17 continua!

Ii multumesc neamtului si ma reped din nou spre o consola sa joc FIFA 17. Aleg o echipa la intamplare si dau sa joc. Observ la fiecare pas, foarte multe noutati introduse in FIFA 17. E de-a dreptul o incantare sa driblezi scurt din corp adversarul de langa si apoi sa avansezi cu mingea la picior pe zona centrala spre careul advers, zona centrala lasata mai libera si asta pentru ca coechipierii mei incearca sa se demarce, iar jucatorii adversi incearca sa-i marcheze. Practic coechipierii mei nu doar ca incearca sa caute noi spatii sa se demarce, insa in acelasi timp trag si jucatorii adversi dupa ei, lasandu-mi mie spatiu sa avansez spre careu. E o senzatie atat de reala, mai ales cu noile miscari si animatii ale jucatorilor, fascinant!

Sunt extraordinar de multe noutati si este normal sa fie asa, mai ales ca noul motor de joc a fost schimbat si de data asta, pe bune, gameplay-ul chiar arata total diferit si mult superior peste toate seriile de FIFA sau PES de pana acum.
Printre altele nu pot sa nu remarc contactele intre jucatori care par atat de reale. Sunt unele faze unde un jucator este faultat si se dezechilibreaza, insa nu de tot, isi revine, reia controlul asupra balonului si continua jocul, ca in realitate, este uimitor cat de mult in bine s-a schimbat gameplay-ul din FIFA! Sau alte faze cand tot in urma unor contacte sau faulturi, jucatorul se dezechilibreaza insa incearca sa isi mentina totusi echilibrul, alergand cativa pasi inainte sa se preabuseasca pe gazon. “Wow!”.

Imi plac foarte mult intrarile prin alunecare, incredibil de realiste, fiecare jucator avand parca alt stil de a intra prin alunecare. De altfel din discutiile avute pe acolo, am inteles ca foarte multi jucatori au fost scanati complet nu doar grafic, ci si ca si miscari, animatiile din FIFA 17 ale jucatoriilor, fiind foarte aproape cu cele din realitate.

Continui sa joc, impresionat realmente de noul FIFA si observ aproape la fiecare pas, noi schimbari si multe noutati in joc. Aruncarile de la margine sunt realmente o placere, te poti pozitiona cum vrei tu, alerga cativa pasi in stanga sau in dreapta, poti sa pacalesti adversarii ca executi “out-ul” si sa trimiti mingea catre celalalt jucator de-al tau. De altfel fiecare faza de joc sau faza fixa este complet diferita. Loviturile de colt sunt diferite, in sensul ca puteti trimite mingea oriunde doriti in careu, iar “bataliile” din careu sunt spectaculoase. Loviturile libere sunt complet schimbate si ele si aveti foarte multe modalitati de a executa o lovitura libera si chiar camere diferite in functie de cum vreti sa executati. Daca vreti spre exemplu sa trimiteti mingea la intalnire, aveti la dispozitie o camera iar cu analogul dreapta puteti selecta zona unde sa fie trimisa mingea, urmand ca un coechipier sa o reia cu capul sau din voleu eventual sau o alta camera atunci cand doriti sa trimiteti direct spre poarta. Va puteti misca jucatorul inainte sa executati o lovitura libera, exact asa cum doriti, sa va trageti cativa pasi in spate, la stanga sau la dreapta, deci totul este un “WOW”.

Loviturile de la 11 metri sunt total diferite si va vor trebui multe ore de exersat ca sa ajungeti sa inscrieti din orice 11 m. Puteti la fel, sa va retrageti cat de multi pasi doriti in spate, adica sa luati un elan “colosal” sau sa va miscati cu jucatorul in stanga sau in dreapta, sau tot felul de trucuri sau miscari de a incerca sa pacaliti portarul. E mai greu insa in momentul cand trimiteti mingea la poarta pentru ca acel “radar” din coltul ecranului de jos nu mai exista si nimeni din sala nu prea avea idee cum sa bata un 11 metri, majoritatea trimitand mingiile pe langa sau peste poarta. Insa este incredibil cat de multe optiuni exista pentru a executa un 11 metri, practic orice lovitura de pedeapsa, arata complet diferit.

Referitor la arbitraj nu am observat foarte multe schimbari, poate eram si prea prins in joc, insa in general mi s-a parut destul de ok. Am observat parca, ca jocul este lasat mai liber, lasandu-se in foarte multe cazuri avantaj.

Atmosfera din joc a fost imbunatatita si ea, iar comentariul ca de obicei se ridica la inaltime, mereu completat cu fraze noi si discutii bazate pe cele mai recente activitati din fotbalul mondial.

In versiunea BETA a jocului, nu au fost efectuate inca ultimele transferuri, iar kiturile erau inca cele vechi, probabil asa vor fi si in versiunea DEMO, nu stiu sigur.

Nu am observat insa nici un antrenor licientat pe margine si inca nu imi dau seama daca respectivii antrenori ce ne-au fost prezentati prin trailerele FIFA 17 vor aparea doar in modul “The Journey” sau si in meciuri.
Va pot spune insa ca sunt foarte multe noi animatii, prim-planuri sau gesturi ale jucatorilor sau reluari cu perspective noi din joc.

Am observat si numeroase tehnici noi de dribling, insa probabil in saptamanile ce vor urma, vom vedea si cateva trailere FIFA 17 cu scheme si driblinguri noi.

In versiunea BETA a fost disponibil un singur stadion, Old Traford si probabil ca stadionul celor de la Manchester United, va fi disponibil si in versiunea DEMO.

The Journey

Daca tot am ajuns pana in München sa testez FIFA 17, m-am gandit ca nu ar fi rau sa testez si noul mod “The Journey”, insa nu am apucat sa vad foarte multe lucruri. Si asta pentru ca acest nou mod este bazat mai mult pe un scenariu cinematic in care, cel putin la inceput, mai mult privesti si mai putin interactionezi. Cum cei din sala erau nerabdatori sa joace, nu am apucat sa vad decat inceputul din acest mod, unde Alex Hunter intra in vestiarul celor de la Manchester United si este entuziasmat de pasul facut. Apoi, un antrenor NO NAME, intra in vestiar si porneste un discurs inainte de inceperea meciului. Alex Hunter este anuntat ca fiind inclus pe lista, pe banca de rezerve, iar pustiul minune este extraordinar de incantat de aceasta veste. Cam atat am apucat sa vad, insa cum v-am spus, noul mod este bazat mai mult pe un scenariu cinematic.
Este interesant faptul ca grafica din noul mod, este cam peste grafica obisnuita din joc.

Concluzii

FIFA 17 se anunta nu doar o capodopera, ci si cea mai mare schimbare din seriile FIFA din ultimii ani. Noul motor de joc Frostbite isi face pe deplin treaba si cand te gandesti ca FIFA inca este la inceput cu acest nou motor grafic, iar la anul se va lansa si o noua generatie de console, 4K, te duci cu gandul departe, foarte departe. De altfel, mai toata lumea din sala era entuziasmata de FIFA 17, la fiecare minut putand auzii exclamari venite de la mai toti cei de acolo, in urma fazelor de joc, semn ca FIFA 17 le-a depasit si nemtilor asteptarile. Stand de vorba si cu persoane de pe acolo, cu totii au remarcat faptul ca noul gameplay este cu totul diferit si mult schimbat in bine.

Personal cred ca acest FIFA 17, va reprezenta jocul cu cel mai bun gameplay dintre toate simulatoarele de fotbal lansate vreodata, fie ca vorbim de FIFA sau de PES. Avand in vedere ca Frostbite este inca la inceput, este de asteptat ca odata cu FIFA 18, aceasta serie produsa de EA Sports sa explodeze si sa doboare absolut toate recordurile. Nu am apucat sa joc, e adevarat, PES 2017, insa avand in vedere ca seria PES inca se bazeaza pe deja batranul Fox Engine, imi e greu sa cred ca PES 2017 se va ridica din punct de vedere al gameplay-ului la nivelul FIFA 17, care repet, este unul complet schimbat si incredibil de realist. De altfel in ciuda faptului ca in trailerele cu PES 2017 am vazut destul de multe animatii realiste ale jucatorilor, ei continua inca sa “alunece” parca pe gazon, iar miscarile jucatorilor au ramas parca tot aceleasi cu care ne-am obisnuit de atatia ani.

Repet, nu am apucat sa joc inca PES 2017, insa sunt convins ca FIFA 17 va fi din punct de vedere al gameplay-ului, mult, mult peste PES si asta pentru ca fiecare faza din joc in FIFA 17, arata complet diferit si orice faza poate fi influentata de numeroase elemente. Jucatorii se misca incredibil de real, fie ca vorbim de sprinturi, driblinguri, intrari prin alunecare, sarituri la cap sau interventii ale portarilor. Totul este cu cateva clase peste toate seriile de FIFA si de PES de pana acum.

Legat de partea grafica, se observa o imbunatatire, insa jocul este inca la 60 %, deci mai sunt multe de corectat. Daca pana acum meciurile din nocturna din seria FIFA, nu imi placeau deloc, in FIFA 17, grafica in special in nocturna, a fost imbunatatita, iar in general, pot spune ca se aseamana cam ca si PES, versiunea de pe PS4 la capitolul grafica.

Legat de celalalte moduri, nu va pot spune prea multe si asta pentru ca cei de la EA Sports nu au voie insa sa zica nimic, insa multe informatii vor aparea in saptamanile ce urmeaza, mai ales la Gamescom, unde veti primi cam toate informatiile legate de FIFA 17 + multe materiale video cu gameplay.

In incheiere pot sa va spun ca sunt extrem de incantat atat de faptul ca am fost prezent la München cat si de potentialul Frostbite si noul gameplay in FIFA 17 si nu ramane decat sa numar, sau sa numaram impreuna saptamanile si zilele pana se va lansa versiunea DEMO a jocului, pentru ca FIFA 17 merita, chiar isi va merita toti banii, iar de data asta pe bune.

Tipărire